Regulamin
Kwiaciarnia FLORISTICA doręcza kwiaty i upominki do dowolnego miejsca w Krakowie zapewniając wysoką jakość kwiatów oraz terminowość doręczenia.
Pragniemy aby zakupy w naszej kwiaciarni były dla Państwa komfortowe i bezpieczne dlatego uprzejmie prosimy o zapoznanie się z naszym regulaminem, który określa ogólne warunki korzystania z oferty sklepu internetowego pod adresem www.floristica.pl.
Sklep dostępny jest publicznie dla osób prywatnych jak i firm korzystanie ze sklepu jest jednoznaczną akceptacją warunków określonych w mniejszym regulaminie.
Zamówienia
Wszystkie propozycje w Kwiaciarni FLORISTICA przedstawione są na zdjęciach z nazwą identyfikacyjną i obowiązującymi cenami. Elementy dodatkowe umieszczone na zdjęciu obok kwiatów można kupić ewentualnie dodatkowo (szukaj np. w kategoriach: prezenty lub dodatki), o ile są dostępne w aktualnej ofercie sprzedażowej.
Wszystkie zamówienia składane w kwiaciarni internetowej są obowiązujące. Zamówienie będzie uznane za wiążące, a następnie dalej przetwarzane - od momentu jego potwierdzenia. Kwiaciarnia FLORISTICA przesyła pocztą elektroniczną potwierdzenia przyjęcia zamówienia ze wszystkimi jego szczegółami.
Można złożyć zamówienie również telefonicznie, faksem, lub osobiście.
W przypadku, gdyby Kwiaciarnia FLORISTICA nie była w stanie zrealizować zamówienia, zwróci klientowi pełną wartość zamówienia. W przypadku płatności kartą kredytową lub przelewem bankowym pieniądze będą zwracane bezpośrednio na rachunek klienta. W przypadku płatności realizowanych gotówką lub przekazem pocztowym zwroty będą dokonywane za pomocą przelewu bankowego na wskazany rachunek klienta.
Zamówienia mogą obejmować wszystkie produkty dostępne w ofercie Kwiaciarni FLORISTICA. Produkty z grupy "dodatki" mogą być doręczane tylko z kwiatami lub prezentami.
Mogą Państwo zamówić bukiet według własnego pomysłu, prosimy opisać kompozycję, można dołączyć zdjęcie.
Zamówienia specjalne (np. bukiety ślubne) należy składać 14 dni przed terminem doręczenia. Preferowany jest kontakt telefoniczny: (12) 429-16-10.
Kwiaciarnia FLORISTICA zastrzega sobie możliwość odrzucenia zlecenia jeśli istnieje uzasadnione podejrzenie, że zawiera treści obraźliwe, zniesławiające lub naruszające dobra osób trzecich.
Realizacja Zamówienia
Kwiaciarnia FLORISTICA nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub nie dostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych przez zamawiającego.
Kwiaty doręczane są po zapłaceniu należności przez klienta. W celu przyspieszenia realizacji prosimy o potwierdzenie zapłaty na adres e-mail info@floristica.pl. W sytuacjach problematycznych lub w razie wyjaśnienia mile widziany jest kontakt telefoniczny nr (12) 429-16-10.
Godzina Doręczenia nie jest gwarantowana i oznacza tylko orientacyjną godzinę doręczenia przesyłki | w przypadkach pilnych prosimy o kontakt z kwiaciarnią aby ustalić dokładny czas realizacji zamówienia np. uroczystość ślubu, pogrzeb itp.
Zamówienia z gwarantowanym terminem doręczania w sobotę i niedziele przyjmowane są do godziny 12.00 w każdy piątek. W sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny !
Kwiaty doręczane są w 24h od momentu zapłaty i potwierdzenia w godzinach: 8.00-21.30
Koszt dostawy uzależniony jest od wartości zamówienia i przedstawia się następująco:
- zamówienie do 150 zł - koszt dostawy 40,00 zł
- zamówienie do 250 zł - koszt dostawy 35,00 zł
- zamówienie od 251 zł - koszt dostawy 0,00 zł
Płatności
- Przelew bankowy
wplaty na konto kwiaciarni w PLN - MULTIBANK - Oddzial Kraków - nr rach. 40 1140 2017 0000 4402 1297 8432
- Gotówka przy odbiorze osobistym
przy zamówieniach osobistych i osobistym odbiorze w kwiaciarni (inne - wymagają osobnego ustalenia klienta z kwiaciarnią)
- Karta płatnicza / kredytowa
transakcja wykonywana i autoryzowana przez centrum autoryzacyjno-rozliczeniowe DotPay / ECard
- Bezpośrednie przelewy internetowe (e-przelewy)
transakcja z wybranych banków wykonywana i autoryzowana przez centrum autoryzacyjno-rozliczeniowe DotPay
Polityka zastępowania produktu
Zawsze, kiedy jest to tylko możliwe, doręczamy bukiety, wiązanki, kompozycje kwiatowe identyczne z prezentowanymi na zdjęciach. Jednakże czasami zastąpienie jednego kwiatu innym może być niezbędne, aby dotrzymać terminu doręczania zamówienia. W takiej sytuacji zawsze kontaktujemy się z osobą zamawiającą, aby ustalić zmianę. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby bukiet, wiązanka lub kompozycja kwiatowa, którą otrzymuje odbiorca była jak najbardziej podobna do tego co Państwo zamawiacie - podobna wielkość, styl, kolorystyka, itp.
Kwiaciarnia FLORISTICA buduje swój wizerunek w Polsce od ponad 20 lat. Staramy się wypełniać zamówienia terminowo i zgodnie z życzeniami klienta. Dlatego zawsze kiedy pojawi się błąd zrobimy wszystko, aby go naprawić. Każda reklamacja jest traktowana indywidualnie i jest przez nas wnikliwie rozpatrywana. W sytuacjach spornych i problematycznych, po wyjaśnieniu problemu Kwiaciarnia FLORISTICA przedstawi odpowiednie propozycje rekompensaty. Jednakże z uwagi na to, że nasze produkty składają się ze świeżych i naturalnych kwiatów i to kwiatów sezonowych - nie przewidujemy możliwości odstąpienia od umowy.
Reklamacje
Wszelkie reklamacje dotyczące funkcjonowania sklepu internetowego FLORISTICA, w tym w sprawach dotyczących usług świadczonych drogą elektroniczną oraz składanych zamówień - można przesyłać drogą e-mail na adres reklamacje@floristica.pl. Reklamacje mogą być również składane pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy - 31-009 Kraków, ul. Szewska 16.
Składając reklamację wskazanym jest, aby Klient opisał zauważoną wadę i sprecyzował swoje żądanie. W chwili składania reklamacji z tytułu rękojmi, należy przedstawić dowód zakupu towaru w sklepie internetowym FLORISTICA (np. wyciąg z konta, potwierdzenie płatności kartą, paragon lub fakturę).
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres siedziby Sprzedawcy lub adres wskazany w korespondencji mailowej. Na paczce zawierającej kwestionowany towar zaleca się umieszczenie numeru zamówienia.
Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Sprzedawca niezwłocznie zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie. Wraz z takim zawiadomieniem do Klienta przesłana zostanie informacja, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym.
Reklamacje z tytułu rękojmi rozpoznawana są w terminie 14 dni od dnia doręczenia Sprzedawcy oświadczenia zawierającego żądania Kupującego. Powyższy termin nie dotyczy reklamacji, w związku z którą Klient chce odstąpić od umowy. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie powiadomiony przez Sprzedawcę drogą mailową lub pisemnie, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
Ochrona Prywatności
Wszelkie dane osobowe klienta są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i prawem Polskim. Informacje przekazane przez klienta podczas realizacji oraz późniejszego korzystania ze sklepu internetowego wykorzystane są jedynie w celach związanych z należytą realizacją zamówień składanych przez klienta.
Sprawy dodatkowe
W sprawach spornych, nieregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego i kodeksu handlowego.